Forum modelarzy kolejowych w wielkości N Strona Główna Forum modelarzy kolejowych w wielkości N


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Polaryzacja "anglika"
Autor Wiadomość
Misiek


Dołączył: 24 Mar 2006
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2014-03-11, 12:49   

Nie napisałem, że mi ;-)
Ja już mam stan dzialający ;-)

Te animacje są naprawdę świetne!

Może by je wrzucić w jakiś oddzielny wątek?
 
     
marcin_kempa

Dołączył: 13 Mar 2011
Skąd: kłobuck
Wysłany: 2014-03-11, 16:46   

A mnie nie podziękował... :-(
 
     
Misiek


Dołączył: 24 Mar 2006
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2014-03-11, 18:00   

Bo mnie zdołowałeś tymi 15 minutami.

p.s. dzięki :mrgreen:

p.s.2 - komuś jeszcze? rzadko mi się zdarza, chyba limit do 2015 wyczerpałem ;-)
 
     
ministerek


Wiek: 53
Dołączył: 18 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-03-11, 21:04   

Tu dopiero się namęczyłem. Krzyżownice skrzyżowania torów też muszą być spolaryzowane. Proste rozjazdy polaryzują swoje krzyżownice oraz dalej od nich położone krzyżownice skrzyżowania torów. Zaleta: nie można ustawić dwóch przebiegów przez krzyżówkę, bo jest zwara, zupełnie jak zabezpieczenie na kolei - nie można ustawić sprzecznych przebiegów.

4330.JPG
Plik ściągnięto 57 raz(y) 176,21 KB

 
     
Marucha


Wiek: 71
Dołączył: 08 Lip 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-11, 22:12   

masz może do tego rysunek jak to rozgryźć?
_________________
1947-2016†
 
     
ministerek


Wiek: 53
Dołączył: 18 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-03-11, 22:41   

schematycznie: napęd 1 polaryzuje czerwone krzyżownice, napęd 2 zielone

r.jpg
Plik ściągnięto 66 raz(y) 28,38 KB

 
     
Marucha


Wiek: 71
Dołączył: 08 Lip 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-12, 15:00   

dzięki :-)
_________________
1947-2016†
 
     
Alex

Dołączył: 30 Cze 2012
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-10-13, 20:55   

Czym różni się anglik izolowany od polaryzownego? Na zdjęciach nie widzę żadnej różnicy.
 
     
Misiek


Dołączył: 24 Mar 2006
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2016-10-14, 10:42   

O ile pamiętam, chodzi o zasilanie "dziobownicy"
W wersji isulfrog jest chyba nawet plastikowa - krótkie lokomotywy na pewno się na niej zatrzymają. Ja miałem chyba na tym problemy nawet z parowozem, który silnik miał w kotle, ale zbierał prąd krótkim tendrem.

Z doświadczenia bardzo odradzam.

Spolaryzowany półanglik, jaki miałem na "magazynie amerykańskim" (wyprułem, przerobilem na zwykłe rozjazdy) zasadniczo działał, ale wolałem nie ryzykować.
 
     
Alex

Dołączył: 30 Cze 2012
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-10-14, 16:34   

Misiek napisał/a:
Spolaryzowany półanglik, jaki miałem na "magazynie amerykańskim" (wyprułem, przerobilem na zwykłe rozjazdy) zasadniczo działał, ale wolałem nie ryzykować.

Masz go jeszcze, może chcesz się pozbyć? Przydałby mi się na testy ;-)
 
     
Misiek


Dołączył: 24 Mar 2006
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2016-10-14, 17:17   

To jest "electrofrog" single slip.
 
     
Alex

Dołączył: 30 Cze 2012
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-10-16, 22:32   

Misiek napisał/a:
To jest "electrofrog" single slip.

Możesz wstawić fotkę?
 
     
Misiek


Dołączył: 24 Mar 2006
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2016-10-16, 23:27   

electrofrog


insulfrog - mniej kabelków, więcej plastiku
 
     
Alex

Dołączył: 30 Cze 2012
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-10-17, 20:18   

Dzięki za foto. Elektrofog wydaje się być bezpieczniejszy.
Ten twój wypruty anglik jest jeszcze sprawny, nie chcesz się go pozbyć ;-) ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group