Forum modelarzy kolejowych w wielkości N Strona Główna Forum modelarzy kolejowych w wielkości N


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
PECO rozjazdy , angliki i ... - problemy !
Autor Wiadomość
a_tox


Wiek: 49
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: Gdansk
Wysłany: 2010-04-13, 21:42   

Tak przy okazji - Czy ~160PLN za anglika PECO Code55 SL-E390F "N" to przyzwoita cena?
_________________
A_Tox
 
     
Misiek


Dołączył: 24 Mar 2006
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2010-04-13, 21:56   

w 2006 dalem 173zł :-| za taki, w dodatku isulfrog
130 za pojedynczy, electrofrog
 
     
kolmod

Dołączył: 01 Sie 2006
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2010-04-14, 06:59   

a_tox napisał/a:

Z tego co zrozumiałem, to kolmod ma wątpliwości co do połączenia elektrycznego pomiędzy iglicami, a szynami łączącymi krzyżownicę z iglicami.

Tak właśnie ;-) Wątpliwości mam, coby kiedyś nagle fabryczne pipsztyki nie przestały stykać.
_________________
N jak Najlepsza
 
     
173
173


Wiek: 60
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Izabelin Dziekanówek
Wysłany: 2010-04-14, 06:59   

dla przypomnienia, z Czech
SL-E390F dvojitá křižovatková výhybka 10°, délka 154 mm 1 1 047 K č 174,50 Plz
po odjęciu 10% wychodzi 157,05 zł
 
     
a_tox


Wiek: 49
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: Gdansk
Wysłany: 2010-04-14, 08:41   

Cytat:
Tak właśnie ;-) Wątpliwości mam, coby kiedyś nagle fabryczne pipsztyki nie przestały stykać.
Można jeszcze liczyć na połączenie wynikające z docisku iglicy do szyny...o ile będzie czyste.
173 napisał/a:
dla przypomnienia, z Czech
SL-E390F dvojitá křižovatková výhybka 10°, délka 154 mm 1 1 047 K č 174,50 Plz
po odjęciu 10% wychodzi 157,05 zł
(+ przesyłka krajowa)

Czy w najbliższym czasie jest planowany zakup uprawniający do rabatu?
Prawie tyle samo mnie wychodzi przy sprowadzeniu 1 szt. od ręki z GB (przesyłka wliczona).
Ciekaw jestem ile w efekcie bank wyssie z karty.... :-/
Bo Ebay liczy po swoim kursie a bank po swoim.
_________________
A_Tox
 
     
173
173


Wiek: 60
Dołączył: 15 Kwi 2007
Skąd: Izabelin Dziekanówek
Wysłany: 2010-04-14, 08:53   

mamy, mamy rabat ;-)
reszta na PW
 
     
a_tox


Wiek: 49
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: Gdansk
Wysłany: 2010-04-14, 10:14   

Dzięki!
_________________
A_Tox
 
     
Misiek


Dołączył: 24 Mar 2006
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2011-11-22, 11:09   

http://www.009.cd2.com/turnouts.htm
 
     
Alex

Dołączył: 30 Cze 2012
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-11-09, 13:08   

Na stronie Entrakera opisana jest modyfikacja rozjazdów peco. Ja zrobiłem to tak:

zwrot 001.jpg
Plik ściągnięto 80 raz(y) 72,39 KB

zwrot 002.jpg
Plik ściągnięto 73 raz(y) 75,29 KB

 
     
Misiek


Dołączył: 24 Mar 2006
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2012-11-09, 13:20   

Można też tak jak na obrazku. Wtedy spokojnie można zaszutrować z jednej strony (oczywiście tak, żeby się iglica przesuwała a nie zatrzymywała na szuterku).
Muszę sprawdzić jak to mam u siebie, bo zdaje się, że kilka wariantów stosowałem.

Jeśli się zdecydujesz na umieszczenie drucika napędowego pośrodku, to można też obciąć z drugiej strony.
Aha, do wszelkich napędów typu Conrad/Hoffman/igła krawiecka wywala się mechanizm sprężynkowy.

zwrot_002.jpg
Plik ściągnięto 72 raz(y) 41,82 KB

 
     
Alex

Dołączył: 30 Cze 2012
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-11-11, 01:03   

Misiek napisał/a:
jeśli się zdecydujesz na umieszczenie drucika napędowego pośrodku,

Tu mam dylemat napęd Conrada, który ma wychylenie znacznie większe niż iglica,
Misiek napisał/a:
Aha, do wszelkich napędów typu Conrad/Hoffman/igła krawiecka wywala się mechanizm sprężynkowy.

Ciekawe? Może jakieś foto :-)
 
     
Misiek


Dołączył: 24 Mar 2006
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2012-11-11, 02:04   

Cytat:
Tu mam dylemat napęd Conrada, który ma wychylenie znacznie większe niż iglica,
Nie ma się co przejmować, sprężystość drucika załatwi problem.
Tylko, trzeba poregulować żeby napęd nie odbijał iglicy.
Alex napisał/a:
Ciekawe? Może jakieś foto
Ale czego? Wywalenia sprężynki?
 
     
Alex

Dołączył: 30 Cze 2012
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-11-11, 09:19   

Misiek napisał/a:
Ale czego? Wywalenia sprężynki?

Nie :-D
Misiek napisał/a:
igła krawiecka

tego rozwiązania (sposobu mocowania - do modułu tzn. czy centralnie pod zwrotnicą,w jakiej odległości itp.)
W latach 60-76 były już stosowane napędy elektryczne, czy stosowano stalowe linki?
 
     
Misiek


Dołączył: 24 Mar 2006
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2012-11-11, 12:03   

A nie, to takie cuś: http://www.norma.fremo.pl/viewtopic.php?t=2332
 
     
Alex

Dołączył: 30 Cze 2012
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-11-11, 12:43   

Ja wprowadziłem taką modyfikację Conrada :mrgreen:

napęd 001.jpg
Plik ściągnięto 65 raz(y) 92,71 KB

napęd 004.jpg
Plik ściągnięto 54 raz(y) 54,02 KB

napęd 003.jpg
Plik ściągnięto 43 raz(y) 85,13 KB

napęd 002.jpg
Plik ściągnięto 60 raz(y) 57,14 KB

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group