Różności do przeróbki na pkp |
Autor |
Wiadomość |
jafrap

Dołączył: 23 Lis 2011 Skąd: z miasta
|
|
|
|
 |
a_tox

Wiek: 50 Dołączył: 07 Sie 2006 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 2014-07-14, 12:55
|
|
|
Mają kilka mankamentów, ale i tak nabyłem kilka sztuk....
Było co nieco w tym temacie na sąsiednim forum w wątku o polonizacji węglarek na Es/9W. |
_________________ A_Tox |
|
|
|
 |
pjmo

Wiek: 28 Dołączył: 05 Paź 2011 Skąd: Königshütte OS
|
Wysłany: 2014-07-14, 15:23
|
|
|
Też się zastanawiałem, cena nawet jak na Arnolda przystępna w promocji... ale nowe loki zwyciężyły |
_________________ Realcje z budowy i katalog modeli |
|
|
|
 |
M_Storch
Wiek: 47 Dołączył: 04 Sie 2006 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2014-10-08, 23:52
|
|
|
Pytanko: ile dłubaniny trzeba, żeby z takiego czegoś:
http://allegro.pl/wagon-s...4679141298.html
wydłubać ryflaka?
Na pierwszy rzut oka wagon ten nie ma z ryflakiem nic, ale to nic wspólnego poza układem okien. Oryginał jest krótszy od ryflaka o 2m, ale ma odsłonięte zderzaki, więc doklejenie czoła od jakiegoś innego wagonu z przejściem z wałkami gumowymi trochę te 2m naprawi, ale dalej zostanie jakiś 1cm różnicy. Trzeba wyrzezać skrajne drzwi, środkowe zaś wkleić. Dolną krawędź pudła zaszpachlować no i zrobić ryfle.
Czy skórka warta wyprawki?
Pozdraw
Storch |
|
|
|
 |
|